romain-v-a0ygjyr24mq-unsplash.Jpg

Cloud PABX

Cloud telefonie domineert nu al de markt en is in een sterke opmars bezig om on-premises en analoge telefonie volledig over te nemen. De redenen zijn vrij evident: uw privé bedrijfstelefooncentrale bestaat niet meer uit een fysieke centrale met alle kosten, techniciteit en problemen die daarbij horen. Ontdek hier hoe wij samen met u zorgen voor de vlotte overgang naar een cloud hosted oplossing op maat van uw bedrijf.

Met een Cloud hosted telefooncentrale kan u heel eenvoudig zelf instellen hoe en wanneer u en uw onderneming bereikbaar zijn.

Uw telefooncentrale wordt beheerd in een krachtig en veilig Proximus datacenter. Hierdoor hoeft u niet zelf zwaar te investeren in hardware, u kan namelijk IP-telefoons huren bij ons. U betaalt trouwens maandelijks een vast bedrag per gebruiker, waarbij het aantal gebruikers op elk moment kan aangepast worden. Op deze manier betaalt u enkel voor wat u nodig hebt. U houdt ook een mooi overzicht over uw uitgaven dankzij een éénmalige factuur voor al uw telefonie en internet producten.

Proximus Call Connect (Cloud PABX)

jeshoots-com-ltnvqhdkkmw-unsplash.Jpg

Eenvoudig online beheer

De configuratie van een hele reeks functionaliteiten die bij een telefooncentrale horen wordt door u zelf beheerd. Typische functionaliteiten die bij de Cloud PABX horen zijn:

  • doorschakeling

  • telefoongids

  • afwezigheidsbericht

  • welkomstbericht

  • interactief menu

  • wachtmuziek

  • gepersonaliseerde berichten

Deze kunt u zelf beheren en instellen aan de hand van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke portal, altijd en overal toegankelijk via internet. U kunt bovendien ook de mobiele app gebruiken om alles te regelen via uw smartphone. Zo kunt u zelf eenvoudig instellen hoe en wanneer uw onderneming optimaal bereikbaar is voor uw klanten.

linkedin-sales-navigator-x5z7nhfy8ik-uns

Algemeen contactnummer en oproepdoorschakeling

U heeft een algemeen nummer (uw bedrijfsnummer). Uw medewerkers krijgen elk hun eigen nummer. Dit maakt een professioneel beheer van alle oproepen en een professionele ontvangst van al uw klanten op al uw toestellen (vast en mobiel) mogelijk, zowel tijdens als buiten de kantooruren.
Elk teamlid is altijd bereikbaar via één vast telefoonnummer en krijgt daarbovenop zijn of haar persoonlijke nummer. Elke oproep wordt dus aan alle teamleden tegelijk, in cascade of volgens andere regels van uw keuze doorgegeven. Dit voorkomt gemiste oproepen. Een gepersonaliseerde transfer naar andere toestellen op basis van statussen zoals 'bezet', 'afwezig', tijdschema of prefix van de klant geeft uw klanten een goede en blijvende indruk van uw bedrijf.

marissa-price-kvhp-ueomni-unsplash.Jpg

Scheiding van werk en privéleven

Dankzij een slimme applicatie op uw smartphone kunnen uw klanten alleen uw vaste nummer zien, zelfs als u belt vanaf uw mobiele telefoon. Zo kunt u uw oproepen op uw mobiel ontvangen, en tegelijkertijd, wanneer u uw klant terugbelt met uw mobiel, kunt u uw vaste telefoonnummer zichtbaar maken. Op deze manier wordt uw mobiele telefoonnummer niet weergegeven, het blijft privé.

Waarom kiezen voor TRAC?

  • Ons familiebedrijf bestaat al 30 jaar. We hebben een uitgebreide ervaring en werken al jarenlang voor en samen met diverse zelfstandigen en ondernemingen.
     

  • Reeds 25 jaar hebben we geopteerd voor een exclusieve partnership met Proximus.
     

  • Trac heeft veel ervaring opgebouwd met de uitrol van multi-sites en het telecom-en IT beheer van internationale klanten.
     

  • Dankzij onze eigen customer service en onze voorkeur voor een persoonlijke service bouwen wij op een natuurlijke wijze een vertrouwensrelatie met u op.
     

  • Gespecialiseerde medewerkers met reeds 15 jaar ervaring bij Trac staan tot uw dienst.

Waarom TRAC Pics1.png